תקנון האתר
כללי:
1. אתר TOPMOBILE(להלן "האתר" או "החברה") משמש כקניין אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים לציבור הגולשים ברשת האינטרנט בישראל.
בעלת האתר הינה חברת TOPMOBILE ע.מ 039931464
2. כל מבצע פעולה באתר מצהיר כי הינו מודע לתקנון האתר ולכללי ההשתתפות באתר ולקבלם, וכי לא תהא לו כל טענה כנגד בעלי האתר מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו עפ"י התקנון וכללי ההשתפות בו.
הזכות להשתתף במכירות הנערכות באתר:
1. ההשתפות מותנית בהרשמה לאתר ומסירת פרטים אישיים מלאים, נכונים ומדויקים, הכוללים שם, מס' טלפון וכתובת דואר אלקטרוני תקינה.
2. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של הלקוח תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי בעת השלמת הליך המכירה.
מוצרים ושירותים המוצעים למכירה באתר:
1.החברה תציע לרכישה באתר מוצרים ו/או שירותים בדגמים, בסוגים וכמויות לפי בחירתה ושיקול דעתה הבלעדי, הפרטים באתר כוללים את תמונת המוצר, שם היצרן, הדגם, מפרט טכני, מידות ומשקל המוצר. עם זאת, התמונות המתפרסמות באתר הינן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החברה.
2. כל המוצרים באתר המוצעים למכירה הם חדשים, באריזתם המקורית, ונושאים תעודת אחריות מקורית, אלא אם כן מצוין במפורש אחרת, בתיאור המוצר.
3. התוספות והשידרוגים הניתנים כאופציה בחלק מהמוצרים המוצעים לרכישה באתר, אינן נכללים בסכום המכירה הרגילה והן כרוכים בתוספת תשלום.
4. במידה והמוצר אזל מהמלאי, החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ההזמנה, ו/או להציע ללקוח מוצר חלופי.
חיובים ותשלומים:
לרשות לקוחותינו עומדים מספר דרכים לתשלום:
1. ביצוע תשלום באמצעות כרטיס אשראי, לאחר אישור העסקה ע"י חברות האשראי. עסקאות מעל 500 ₪ מותנות בחתימה ומילוי פרטי הלקוח בטופס "חיוב כרטיס אשראי" שישלח ללקוח בפקס ויוחזר אלינו בצירוף תעודת זהות.
2. ביצוע תשלום באמצעות העברה בנקאית.
3. ביצוע תשלום במזומן לשליח מחברת השלחויות.
אספקת המוצרים:
1. החברה תדאג לאספקת המוצר או השירות שנרכש באתר, לכתובת שהוקלדה בדף ההרשמה.
2. מועד אספקת המוצרים ו/או השירותים ללקוח הוא בימי עבודה, הנספרים מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי של המזמין. החברה עושה כמיטב יכולתה להקדים את מועד האספקה ולהתאימו לצורכי הלקוח, וזאת בכפוף למדיניות חברת ההובלה.
3. החברה אינה אחראית לכל איחור באספקת המוצר שאינו בשליטתה. במקרה של איחור באספקה רשאי המזמין לבטל את הזמנתו ולקבל את מלוא כספו בחזרה.
4. אספקת המוצרים תתבצע לבית הלקוח באמצעות חברת שלחויות עד 3 ימי עבודה, בעלות של 49 ₪ או באמצעות דואר רשום לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריו של הלקוח עד 14 ימי עבודה, בעלות של 15 ₪ (משקל המוצר לא יעלה על 2 ק"ג).
5. באפשרות הלקוח לבצע איסוף עצמי מחנות החברה בתיאום מראש.
6. מוצרים הנשלחים בדואר שליחים יישלחו חינם עד 3 פעמים , אם ולאחר מכן עדיין לא נעשה מענה מצד הלקוח , יחוייב בסכום סמלי של עלות המשלוח בלבד.
אחריות ושירות:
1. כל המוצרים הנמכרים באתר מסופקים עם חשבונית המהווה תעודת אחריות כדין.
2. האחריות הינה אחריות מוגבלת. החברה הינה ספק שירות בלבד!
3. האחריות הבלעדית למוצרים ו/או שירותים, אספקתם, איכותם, טיבם ועמידתם ויכולתם חלה על היצרנים ו/או היבואנים ובהתאם לתעודות האחריות המצורפת לכל מוצר שיירכש באמצעות האתר. האחריות היא על כל תקלה טכנית, תפעולית, אך לא על נזק פיזי (קצר חשמלי, שריפה, רטיבות, שבר או שימוש לא נאות במוצר) שנגרם למוצר.
4. האחריות תינתן במעבדת השירות של החברה. האחריות על המדפסות, סורקים ומחשבים ניידים תינתן במעבדות היבואנים.
5. במקרה של תקלה בתוכנה ולא בחומרה, יחויב הלקוח בעלות בדיקת מעבדה שהינה 100 ₪.
6.במכשירים מיבוא מקביל יתכן ולא יתקבלו עדכוני תוכנה אוטומטיים
7.במכשירים מיבוא מקביל יתכן ואופציית אי סים לא תתמך
10.האחריות על פי תעודת האחריות תקפה בתחומי מדינת ישראל בלבד סמכות השיפוט הייחודית בכל הנוגע והקשור לכתב התחייבות זה הינה בבתי המשפט המוסמכים במחוז חיפה בלבד.
ביטול עסקה והחזרת מוצר:
1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.
2. במידה ולקוח מעוניין לבטל את ההזמנה לפני שחוייב כרטיס האשראי, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות החברה או באמצעות הודעה בדואר האלקטורני לשירות לקוחות באתר.
3. במידה ולקוח מעוניין לבטל את ההזמנה אחרי שחוייב כרטיס האשראי ולפני משלוח המוצר אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעה טלפונית, או באמצעות משלוח דוא"ל.
במקרה זו יוחזר לו כספו באמצעות חברת האשראי, בקיזוז דמי הביטול בשיעור של 5% מערך העסקה או 100 ₪ הנמוך ביניהם (למעט במקרים שבהם מדוב ר בהזמנה מיוחדת שנעשתה עבור הלקוח).
4. ביטול הזמנה מיוחדת הינה הזמנה של מוצר שנעשה בהזמנה אישית ללקוח (הרכבת מחשב נייח ו/או מחשב נייד). ביטול הזמנה מסוג זה כרוך בדמי ביטול מיוחדים בשיעור של 30% מעלות העסקה ובכפוף להחלטת החברה.
5. במידה והלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת עד 14 ימים מיום רכישת המוצר וזאת בתנאי שהמוצר נמצא באריזתו המקורית, לא נפתח, ולא נעשה בו שימוש. במקרה זה יקבל הלקוח זיכוי לקניה בחנות בקיזוז דמי ביטול בשיעור של 10% מעלות העסקה, ובקיזוז עלויות ההובלה.
6. החזרת מוצרים לאחר 14 יום מיום הרכישה, או מוצרים אשר אריזתם נפתחה ו/או נפגמה-הזיכוי בגינם יהיה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
תמונות להמחשה בלבד
1. לעיתים יתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין הגוונים המדוייקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל.
2. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר.
3. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק , העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן.
פרטיות
1. הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע, יישמרו במאגר המידע של החברה. החברה לא תעביר את פרטיך האישיים לצד שלישי.
2. הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר. כדי לוודא מודעות המבקרים באתר , מופיע מידע זה הן בדף הבית של האתר והן בכל נקודה שבה נדרשים פרטי מידע אישיים.
מדיניות רכישת מוצרים באתר
בכל תקלה במסגרת אחריות על הלקוח לשלוח את המוצר לחנות על חשבונו
במידה והלקוח מעוניין לבטל עסקה ישלם משלוח+דמי ביטול עסקה לפי מדיניות החזרת מוצרים
זמן טיפול בתקלות הוא 14 ימי עבודה לא כולל זמן משלוח
החנות אינה מתחייבת לספק מכשיר חלופי בעת שליחת מכשיר לתיקון באחריות.
*במידה ובחרתם במשלוח דרך דואר ישראל TOPMOBILE אינה אחראית על כל תהליך ההפצה
כגון:עיכוב,הפצה שגויה,נזק,אובדן האחריות על דואר ישראל בלבד!
*במידה ונשלח אלינו מכשיר לתיקון\אחריות אנו לא אחראים על אביזרים נלווים המגיעים עם המכשיר
יש להוציא כל אביזר\סים לפני שליחת המכשיר
שירות לקוחות
לרשות הגולשים באתר, עומד מוקד שירות הלקוחות של TOPMOBILE המוקד מטפל ומסייע בנושאי השימוש באתר, בירורים, שאלות, אספקת מוצרים ותלונות.
ניתן לפנות למוקד באמצעות "צור קשר" באתר.
ניתן לפנות גם בטלפון: 077-7008010
או בדוא"ל: info@topmobile.co.il